היכן נמצאים מחירי מלונות זולים ברשת?
במאמר שלפנינו נכיר את התשובה האמיתית, ולאחר שתווכחו תוכלו להכנס ולבדוק זאת בעצמכם
לפני כן כדאי שנקדים 2 הקדמות קטנות ופשוטות:
א. כשמשלמים יותר על אותו החדר במלון בדיוק, לא מקבלים בגלל זה יותר. (כמו למשל מצעים או וילונות נקיים או מפוארים יותר..)
ב. לא משנה כמה אתם משלמים יותר, תמיד מקבל בית המלון רק חלק מהסכום שאתם משלמים, והשאר..
להיכן באמת הולכת יתרת התשלום שאנו משלמים?
ולמה על אותו החדר במלון משלמים יקר יותר בכ-95% מההזמנות שמתבצעות בעולם?
אחרי ששתי השאלות הללו באמת מפריעות לכם (סוף סוף אתם שמים לב..) אפשר להתקדם לתשובה, ובכלל לפתרון המוצלח שמציע המאמר.
כל אתר תיירות או חברת/סוכנות נסיעות המפנה אתכם לרכישת נופש במלון לא עושה את זה בחינם! - תודה רבה גיליתם לי את אמריקה.. אז חכו ותשמעו כמה...
כל חברת תיירות גוזרת מהסכום שהיא גובה מכם עבור חדר בית המלון שהזמנתם דרכה סכום הנע בין 5% ל-35% ולפעמים גם יותר. הסכום הנגזר הוא סיבת קיום כל אותן החברות באשר ממנו מתפרנסים מחזיקי העסק, בחברת התיירות שאתם הולכים להכיר במאמר כללי המשחק שונים לגמרי ולחלוטין.
מדובר בעצם בחברה טרוולאור המחזיקה באתר תיירות מתקדם ומודרני המוכר בעצמו מלונות מ"כל העולם" ובכל העולם במחירים הנמוכים ביותר בשוק ובהתחייבות.
איך זה עובד?
חברת טרוולאור מונה בישראל 1,000 זכיינים פעילים ועוד כמה אלפים כמותם המפוזרים בכל רחבי העולם, אשר עיסוקם בחברה וחובת זכיונם מחייבת אותם ב-2 דרישות:
א. פרסום החברה ממומן מכיסם עד שבסך הכל עומד תקציב הפרסום של החברה על סך של פי שניים מכל חברות התיירות בישראל.
ב. כל זכייני החברה מקדמים את האתר קידום אורגני בגוגל לאחר שקיבלו קורס קידום אתרים מקיף עם כניסתם לחברה.
ואם כן, איך זה משפיע על מחירי התיירות באתר עד כדי שהם הנמוכים ביותר מכל חברות התיירות?
לאחר שזכתה החברה בשלושת תכונות אלו של: קידום מתמיד של האתר לתוצאות הראשונות בגוגל, תקציב פרסום כפול, שוטף וקבוע, ואתר שמוכר בעצמו את התיירות ללא סוכנים וללא כח אדם (לצורך העניין בחברת איסתא נדרש כח אדם וסוכנים שכירים לשיווק התיירות במספר עובדים המונה כ-1,040 בנ"א, וכשתכפילו מספר זה במשכורות חודשיות תראו בעיניכם כמה איסתא חייבת לגזור מהמחיר שאתם משלמים עבור חדר במלון דרכם כדי להשאיר את החברה בקיום בסיסי - עוד לפני הרווחים של הבעלים שיהיו מספיק רווחיים להחזיק בחברה כעסק מניב).
אז כאמור בטרוולאור הכל נעשה ללא הוצאות שכירים וכח אדם וללא הוצאות פרסום, ובחשיפה מלאה לתוצאות הראשונות בגוגל, מה שמאפשר לה להיות חברת התיירות הזולה בישראל ובעולם, עם מחירי המלונות הנמוכים ביותר. ובכך מוכתרת חברה זו בתואר חברת "המהפך החברתי בתחום התיירות" שעל ידי התאחדות חברתית המאוגדת באין סוף של עשייה, פיתוח וכח חברתי היא מובילה להפחתה משמעותית במחירי המלונות מתוך התחשבות בכיס הלקוח ולא במילוי כיס טייקוני אחר המחוייב להחזיק עסק ענף המניב לו מהרווחים סכומי עתק הנגזרים מרוכשי התיירות.
אותם חדרים במחירים מיוחדים
כאשר משלמים במקום אחר על אותו החדר בדיוק, לא מקבלים חדר מפואר יותר..
הזמנה ישירה מהאתר ללא סוכן
סיבה נוספת להפחתות המשמעותיות ממחירי השוק הנפוצים, אפילו של החברות המובילות.
מלונות מהארץ ומהעולם
התחייבות למחירים הנמוכים ביותר לא רק בישראל אלא בכל מלונות הגלובוס.